امروز در این لحظه یه اعترافی می کنم

تونستم توی بعضی مواقع جلوی غیبت کردنمو بگیرم

ولی

احساس می کنم که علت غیبت کردنم بیشتر رفتن خونه مامانمه چون محرم اسرارمه!

از وقتی تلفن هاموکوتاه کردم بهتر شدم

..................................................

یک ماه و 11 روزه که به لطف پروردگار یکی از بزرگترینگناهانم رو ترک کردم

خدا لطف کرد و مشکلم رو حل کرد

البته احساس می کنم حرم جوادالائمه خیلی توی این اتفاق موثر بود!

یا امام جواد(ع) ممنونم آقا

الحمدلله الرب العالمین

................................................

بدقولیم همچنان هست فقط کم شده

هفته قبل کار کلاس خیاطی رو رسوندم هر طور شده

کلاس حوزه رونه و سرگروه نق زد بهم

ولی امروز تحویلش دادم تقریبا

................................................

نماز ها رو زودتر میخونم و مخصوصا هفته قبل موفق بودم،البته به جز اینکه نماز صبحام چند تاش قضا شد!

آخرم لیست نساختم ببینم اوضاعم چطوری

به نرم افزار محاسبه نمی تونم اعتماد کنم

یه پست اینجا براش میذارم حتمااااااااااااااااااااا

................................................

همین فعلا! 27 تیر

صدای اذان صبح میاد...

حی علی الصلاه...